8 Eylül 2017 Cuma

Sonbahar Trendleri

Ben ne kadar kabul etmek istemesem de yaz bitti ve sonbahar geldi. Tamam yazlıkları kaldırmak için henüz erken ama bir 10 gün sonra dolapta yer açmamız gereken bir kaç parça var baharlık :) Birlikte göz atalım istedim. Belki eksik parçaları tamamlamanız gerektiği aklınıza gelir.
Dolabınızda bu sene farklı kemerlere yer vererek giydiğiniz elbiselere, bol kesim kazaklara ya da trençkot gibi parçalara kullanmak bu sene oldukça trend.
Detaylar; http://www.pelorina.com/sonbahar-trendleri/

Sonbahar klasiğimiz olan Trençkotlar bu sene rengarenk. Alışmış olduğumuz kemik rengi dışında turuncu, sarı ve bu sene trend olan renklerden biri olan yeşil ile harika modeller var. İlk 2 model benim dolabımda yerini alan parçalar :) Dayanamadım yeni sezona yatırım yaptım.
Hemen şimdi bir aksesuar düşünün. Kimi beline doluyor, kimi bileğine, kimi çantasına ve çoğumuz boynumuza :) Sonbahar geldi fular mevsimi açıldı. Rengarenk harika modellerle kombinlerimizi tamamladığımız fularlara yeni parçaları ekleme zamanı geldi.
Dizin biraz altında biten, bele oturan ve hafif dökümlü, 1940'lı ve 50'li yılların o feminen duruşunu günümüze yeniden hatırlatan midi etekler bu sezon pileli, çiçekli ya da deri parçaların revaçta olduğunu söyleyebiliriz. Üstlerine bol kesim kazaklar, gömlekler giyip hem rahat hem şık olabilirsiniz.
Elbiselerle ve eteklerle güzel bir uyumu olan süet botlar sonbaharda birbirini tamamlayan parçalardan bir diğeri. Özellikle sonbaharı yansıtan toprak tonları, bordo, haki yeşili gibi renklerle de çok iyi durduğu için süet bir bot da sonbaharın olmazsa olmazlarından.
Dolabınızda olması gereken bir kaç parçayı sizler için derledim :) Yeni yazılarda görüşmek üzere.
İnstagramdan takip etmeyi unutmayın. Pelin Kudret

1 yorum: