2 Ağustos 2017 Çarşamba

Temmuz Favorileri

Hoşgeldin Ağustos merhaba Temmuz favorileri :) Kombinler, kullandığım ve tavsiye edeceğim makyaj ürünleri, mekanlar derken yine ortaya karışık favoriler yazısı sizi bekliyor.
Balık fırçadan hem yaptığım çekilişte verdim hemde kendim kullanıyorum. Aslında kıyamıyorum desem yeri çünkü çok tatlı bir ürün. Allık Loreal'Le Blush. Yazın bronz tene daha çok şeftali tonları tercih ediyorum. Ojeler ise Golden Rose 'Rich Colour' serisinden 78 / 102 numara. Bu yaz favori renklerim.


Pelorina Çekilişinde verdiğim hediye ise aşağıda ki karede :) Flamingo içecek tutucu, NYC allık, balık fırça, oje ve ruj. Yakın zamanda yine bir çekiliş planlıyorum güzel ürünlerle takipte kalın.
Daha öncede ziyaret edip öneride bulunduğum bir mekan aslında Minoa. Yüzlerce kitap ve 1 kahve :) Sakin ve keyifli vakit geçireceğiniz bir Cafe.
Geldik en zevk alarak paylaşım yapacağım kombinlere :)
Beach kombinlerimde gördüğünüz ürünler ise Trendyol Beachwear. Gerçekten cok beğenerek alıp kullandığım ürünler oldu. İnsagramdan soranlara toplu cevap vermiş olayım buradan da.
Bunu da son olarak paylaşıp yazıyı sonlandıracağım. Rose şarabı Ferrero Rocher çikolatalarla süsleyip, canlı yapraklar kullanarak ananas görünümlü bir doğum günü hediyesi. Çok keyifle yaptığım ve beğenilen bir sunum oldu. Aklınızda böyle güzel bir hediye bulunsun :)
Yeni yazılarda görüşmek üzere. İnstagramdan takip etmeyi unutmayalım:)

3 yorum: