23 Haziran 2017 Cuma

Pelorina’da Plaj Çantası Hazırlıkları

Tatil için son hazırlıklarımızı yaparken, bavullarımız neredeyse hazırken son olarak bir kontrol etmenizi tavsiye ederim. Güneş kreminiz, güneş gözlüğünüz, havlunuz, terliğimiz, kimonunuz ve daha bir çok detay. Belki yeni parçalar eklemek isteyebilirsiniz :) Plaj stilimizi beraber belirleyelim istedim. Linklerin üzerine tıklayarak ürünlere ulaşabilirsiniz.
Önerilere geçmeden önce herkes iyi bayramlar ve iyi tatiller diliyorum :) 
Olmazsa olmazım, anahtar parçamız tabii ki plaj çantamız. Gün boyunca ihtiyaç duyacağımız şeyleri koyabileceğimiz rahat bir model seçebiliriz. Gerçi bir bayanın çantasında yok yok ama olsun :) Plaj çantası seçerken güneş altında çok fazla kalacağını unutmayın. Rengi güneşte solmayacak bir çanta seçmeye özen göstermenizi öneririm.
Denizden çıktıktan sonra tüm gün tiril tiril size eşlik edecek bir diğer parça ise elbise. Açıkçası benim şuan favorim Trendyol Milla ürünleri. Kendimde bir çok modeli tercih ettim. Tatil dönüşü yazımda bir çok kombini sizlerle paylaşıyor olacağım :)
Şapkalar sadece bir aksesuar değil aynı zamanda güneşin zararlı ışınlarına karşı koruyan bir parça. Birbirinden güzel ve şık bikinileri kombinlemek için en önemli eşya.
Bu yıl mayolar da olduğu gibi havlularda da sloganlı seçenekler bir hayli trend. Çantanızı ağırlaştırmayan havluları seçmenizi tavsiye ederim.
Bu yıl terliklerin çıkış yaptığı bir yıl oldu desek yeridir. Plaj terliklerinde de yine harika modeller var.
Ve son olarak asla ve asla güneşe krem sürmeden çıkmayın. Bunun için kendi kullandığım Leke Karşıtı ve Güneş Koruyucu ROC ürününü önerebilirim.
Buğday tenli olduğum için çabuk bronzlaşabiliyorum ve bunun yanında da Garnier Yoğun Bronzlaştıcı Yağını kullanıyorum. 
Tekrardan herkese iyi tatiller.
İnstagramdan beni takip etmeyi ve yaz çekilişime katılmayı unutmayın :)

2 yorum:

  1. Ahhhh ne güzel plaj çantası örneği bunlar.Biz de plaj çantası değil bavulu olur,e malum 2 çocukla anca :)

    YanıtlaSil
  2. https://www.akinalbella.com/kadin-terlik modellerimizi inceleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil