2 Kasım 2016 Çarşamba

Ekim Favorileri

Her ay olduğu gibi bu ayda Ekim favorilerinde neler var bir gözatalım dedim :) Bu ayda yine bol bol çeşit var blogta. Haydi o zaman başlayalım.
Sephora ürünlerinden merak ettiklerim vardı derken instagram üzerinden katıldığım çekiliş ile "seyahat boyu" çantasını kazanan şanslı ben oldum. İçinden çıkanlar fotoğrafta. Rimelini kullandım fakat temizlerken 4 pamuk harcadım öyle zor ki çıkarması, inanılmaz akıyor. Tercih edeceğimi
sanmıyorum. Makyaj temizleme suyuda hafif yağlı cildi besliyor ondan memnun kaldım. BB creme ve ruj ise tam istediğim renk tonlarında. Bu mini seyahat çantası kocaman makyaj çantamı yanımda taşımamam için baya yardımcı oldu diyebilirim :)



Sonunda Maybelline Instant Age Rewind kapatıcısına kavuşanlar lisetesinde yerimi aldım :) Yurt dışına giden 2 arkadaşıma sipariş verdim ancak bulamadan geldiler. Watsons ve Gratislerde satışa başlanacağını duyduğumda pek bi sevindim derken birde %50 indirim var demezlermi koşarak gittim aldım ve tabi ki kullanıcı yorumlarında da okuduğum gibi harika bir kapatıcı. Yıllardır Loreal kullanıyordum bunuda makyaj çantama ekledim. Ben light tonunu seçtim nude rengi biraz daha koyu yüzünüzde kapatmak istediğiniz noktalar için tercih edebilirsiniz.


Bir diğer yaptığım alışveriş ise Maybeline(50 eternal silver) göz çevresine aydınlatıcı, Sephora far paleti ve Flormar(supershine 509)  ruj. Renklerden de anlayacağınız üzere tam sonbahar-kış renkleri.
Ve tabiki asla vazgeçemediğim parfüm Chanel Coco Mademoiselle. Etrafımda ki arkadaşlarım bilir nerdeyse bu koku ile yıkanabilirim :) 



Penti Starcard sahibi olmayan kaldı mı içimizde kızlar? :) Varsa hemen gidip edinsin çünkü yanında harika indirim kuponları var. Bolca alıiverişler dilerim. 

Yakında bir thermos koleksiyonum olabilir. Kadıköy'de yeni keşfettiğim hediyelik eşya satışı yapan Shoko mağazasında harika şeyler var. Ben bu ikisini aldım, fiyatlarıda oldukça uygun. 


Veee işte en sevdiğim kombin favorilerine geldik :)) Bu sarı mı sarı bu pilise boncuk detaylı elbise Zara Zara dolaşıp sonunda bulup ayırttığım, en sevdiğim elbiselerim arasında. Daha bir çok şekilde kombinleyip sizinle paylaşacağım ilkbaharda :)

Palto: Fabrika
Elbise&Ayakkabı: Zara

Ceket: Mango
Kemer: Hilal Akın Atelier
Bot:Zara

Elbise: Zara
Deri Ceket: Stradivarius

Benim Ekim favorilerim böyledi :) Bakalım soğuk Kasm ayında neler yapacağız. Yorumlarınız benim için değerli, uğrayıp geçmeyin :) İnstagram üzerinden de takip edebilirsiniz > pelinkudret


Blog yazan arkadaşlarım Blogger Ajans üzerinden de üyelik oluşturabilirler.




11 yorum:

  1. sarı elbiseye bende bayıldım :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Penti Starcard kesinlikle faideli bir eser. Durmadan çorap kaçıran bir kızı olan herkesin özellikle edinmesi gerekiyor :-)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormayın o hepimizin ortak sıkıntısı :) Sevgiler.

      Sil
  3. Kapatıcı ülke genelinde bir bende yok artık:):):) İndirimleri kaçırmadığım bir zaman şans vereceğim bende.Elimde çok fazla kapatıcı olmasa hemen alırım aslında.Çok güzel bir yazı olmuş emeğinize sağlık <3

    YanıtlaSil
  4. Pembemsi paltoya bayıldım <3 nasıl güzel yakışmış maşallah

    YanıtlaSil
  5. Ilk resimdeki makyaj cantasina bayildim.

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle far paletindeki renklere bayıldım. Ruj renk seçimin harika. Seçtiğin kıyafetlere söz bulamıyorum. Canımın içi arkadaşım devam devam :)

    Bir de instagram için pelinkudret yazısına link oluşmamış galiba ben şimdi düzeltiyorum, Pelorinam :)

    YanıtlaSil