5 Mart 2016 Cumartesi

Mağazalarda neler var? :)

Selam Pelorina takipçileri :) Mutlu hafta sonlarııı... Bugün İstinyePark'ı kısaca arşınladım diyebilirim :) Sizler için çok güzel parçaların fotoğraflarını çektim, hem öneri hem en cok beğendiğim parçalar.

Bir önceki yazımda da bu sezonun trend rengi soluk pembe demiştim. Zara'nın kapısından girer girmez bu renkler karşılıyor sizi. Hepsini alıp çıkası geliyor insanın :) 

Püskül modası ayakkabılardada kendini gösteriyor. Bu sezon belkide zarada en beğendiğim ayakkabılar arasında yer alıyor bu model. Hem rahat
hem de bir çok seçenekle kombinleyebileceğimiz bir renk.






H&M her zaman ki gibi biraz daha spor. Çizgili renkler, tül detaylı bluzlar, çiçek desenli elbiseler. 


 Havaların ısınmasıyla koyu renkler yerini içimizi açan cıvıl cıvıl renklere bıraktı. Bu sezon ön plana çıkan floral desenler, meyve baskıları yazın enerjisini daha da bir hissetmenize yardımcı oluyor. Bu sezon sokak modasında tüm desenlerin önüne geçmeye hazırlanan bir meyve var. Ananas !  H&M' de ki bu tshirt ve anahtalığı tabiki de hemen aldım çok tatlılar :)





Renk renk spor ayakkabılarımın dolabımda kapladıkları yeri, kimi zaman stilettolarım kıskanıyor :) Bu model ise mango ve tam bir stil patlaması yaşatan sneaker :)


Ve tabiki hem rahat hem stil sahibi hemde yeni sezonun en dikkat çeken serisi Nike Air Huarache modeli. Şile yazımda paylaşmıştım siyah&mor modelini ancak heyecanla beklediğim toz pembe modelide raflarda yerini almış bile :)


Bugünlük bukadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder